De leukste webshop voor

textielbedrukking en cadeauartikelen!

Levering in heel België & Nederland

Mijn account|Favorieten|Winkelmand

VRAAG & ANTWOORD

VIND HET ANTWOORD

OP DE MEESTGETELDE VRAGEN

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Wij verzoeken je dan ook eerst even te kijken of het antwoord op jouw vraag hier misschien tussen staat, voor je contact opneemt met onze klantenservice.

 

 

 

 

Hoe kan ik bestellen?

 

Je kunt bestellen via onze webshop of in de winkel (Koning Albertlaan 1A – 3910 Neerpelt (BE)). Door op het gewenste artikel te klikken in onze webshop open je het artikel met de bijhorende opties. Je kunt hier de maat / gewenste kleur / gewenste opdruk / opdrukkleur, etc... aangeven. Heb je speciale wensen? Geef dit dan door bij “opmerkingen”.

 

 

 

 

 

 

Hoe lang duurt de levering?

 

Omdat wij alle artikelen zelf bedrukken op bestelling van de klant hanteren wij een productietijd van 7-10 werkdagen. Daarnaast moet je nog rekening houden met de verzending.  Spoedorders zijn mogelijk, maar we vragen je dan eerst even contact met ons op te nemen: klik hier.

 

 

 

 

 

De status van mijn bestelling is “PROCESSING”

wat betekent dit?

 

Dit betekent dat wij jouw betaling goed hebben ontvangen en wij bezig zijn met de productie van jouw bestelling, wij de gekozen maten en de juiste kleur hebben besteld bij onze leveranciers en wij jouw opdruk aan het voorbereiden zijn. Wanneer jouw bestelling verzonden is, ontvang je automatisch bericht per e-mail.

 

 

 

 

Waar kan ik de juiste maat vinden?

 

Bij elk kledingstuk in onze webshop staat de bijhorende matentabel. In deze tabel staan de afmetingen van het kledingstuk. Indien je b.v. een trui wilt bestellen, neem je het beste een trui die je thuis al hebt en meet deze volgens de maten in onze tabel. Hierdoor kun je meteen zien welke maat het beste bij jou past. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat textiel nog een beetje kan krimpen bij de eerste keer wassen. Het is belangrijk dat je de JUISTE MAAT BESTELD. Omdat alle kleding op bestelling gedrukt wordt, kunnen deze na levering niet meer geruild worden.

 

 

 

 

 

Kan ik ook bestellen in de winkel?

 

 Je kunt uiterraad ook bestellen in onze winkel. Ook bij bestellingen in onze winkel handhaven wij de standaard leveringstermijn. Het is ook mogelijk om online te bestellen en jouw bestelling af te halen in onze winkel.

 

 

 

 

 

Ik wil mijn bestelling eerder. Is dit mogelijk?

 

Indien je een bestelling eerder wilt hebben dan de aangegeven termijn, raden wij je aan eerst telefonisch contact met ons op te nemen, voor je jouw bestelling plaatst in onze webshop. Onze productieafdeling kan inzien of we jouw bestelling eventueel eerder kunnen maken en of dit dan nog op tijd verzonden kan worden. (hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht)

 

Indien je een bestelling plaatst van een product in onze webshop dat je graag sneller wilt hebben,

kun je bij het afrekenen kiezen uit 2 EXPRESS opties:

 

EXPRESS afhaling in onze Arttra-Store € 19,95

EXPRESS levering (Bpost of Post NL) € 24,95

 

Beide opties hebben een productietijd van 2-3 werkdagen (na ontvangst van betaling).

Deze optie is steeds onder voorbehoud dat de bestelde artikelen leverbaar zijn bij onze leveranciers.

Mocht dit niet het geval zijn brengen wij jou daar zo snel mogelijk van op de hoogte.

 

 

 

 

 

 Ik heb een andere vraag…

 

Heb je een andere vraag? Neem contact op met onze klantenservice op +32 11 54 75 89 of via onze contactpagina.

 

Nu shoppen

De leukste webshop voor textielbedrukking!